Najczęstsze błędy we wniosku o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy.
 
  1. Przy składaniu wersji papierowej należy złożyć dwa egzemplarze podpisanej umowy, nie należy wpisywać daty.
  2. Wersja papierowa oprócz podpisanego wniosku powinna zawierać następujące załączniki:
    1. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19,
    2. umowę pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy - 2 podpisane egzemplarze,
    3. potwierdzenie posiadanego konta (wyciąg bankowy, zaświadczenie, kopia przelewu),
    4. podpisaną klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
    5. przy składaniu wniosku przez spółkę cywilną należy załączyć umowę spółki.
  3. Koniecznie należy wypełnić numeru PESEL.
  4. Dane przedsiębiorcy (część 1 i część 2 wniosku) muszą być zgodne z CEDIG, KRS.