Proszę o zweryfikowanie, czy w "Danych konta" utworzonego na profilu praca.gov.pl mają Państwo zaznaczony „haczyk" w "Zgodzie na doręczanie pism". Zaznaczając go zgadzają się Państwo na doręczanie do Państwa pism poprzez konto utworzone na profilu praca.gov.pl.

Jeżeli w/w „haczyk" nie jest zaznaczony, proszę wejść na "Dane konta" i poprzez "Edytuj" zmienić zaznaczenie i zapisać zmiany.

Jeżeli ktoś nie utworzył konta na profilu praca.gov.pl proszę o jego założenie poprzez "Rejestrację konta".

Powyższe ustawienia umożliwią PUP w Kłobucku na doręczanie pism do Państwa drogą elektroniczną poprzez portal praca.gov.pl.
 

Sposób przekazania pisma do PUP w Kłobucku


Aby wysłać do PUP w Kłobucku pismo online, proszę:
  1. Zalogować się na swoje konto na stronie praca.gov.pl;
  2. Wejść w zakładkę "Sprawy";
  3. Wejść w zakładkę "Nowy dokument";
  4. Wybrać z dostępnych formularzy dokument o nazwie "Pismo do Urzędu" (znajduje się na 4 stronie);
  5. Kliknąć "Dalej";
  6. Wybrać adresata pisma/wniosku PUP w Kłobucku;
  7. Kliknąć "Utwórz dokument";
  8. Proszę wypełnić:
    1. dane adresowe wnioskodawcy;
    2. w "Danych sprawy" proszę wypełnić:
      • "Rodzaj sprawy"np. Korekta wniosku nr...,
      • "Opis sprawy" proszę opisać czego dotyczy sprawa (korekta, uzupełnienie, sprostowanie).
  9. Kliknąć "Zapisz";
  10. Kliknąć "Wyślij".