WAŻNE!!!
Proszę o zweryfikowanie, czy w „Danych konta" utworzonego na profilu praca.gov.pl mają Państwo zaznaczony „haczyk" w „Zgodzie na doręczanie pism". Zaznaczając go zgadzają się Państwo na doręczanie do Państwa pism poprzez konto utworzone na profilu praca.gov.pl.
Jeżeli w/w „haczyk" nie jest zaznaczony, proszę wejść na „Dane konta" i poprzez „Edytuj" zmienić zaznaczenie i zapisać zmiany.
Jeżeli ktoś nie utworzył konta na profilu praca.gov.pl proszę o jego założenie poprzez „Rejestrację konta".
Powyższe ustawienia umożliwią PUP w Kłobucku na doręczanie pism do Państwa drogą elektroniczną poprzez portal praca.gov.pl.
Sposób przekazania do PUP w Kłobucku poprawionej umowy pożyczki
Aby wysłać do PUP w Kłobucku online druk umowy o pożyczkę po zmianach ustawy, która weszła w życie w dniu 18.04.2020r. (umowa zawiera aktualny zapis dotyczący umorzenia pożyczki określony w §3, który brzmi: pożyczka podlega umorzeniu pod warunkiem, że pożyczkobiorca przez okres 3 miesięcy od dnia jej udzielenia, będzie prowadził działalność gospodarczą), proszę:
- Zalogować się na swoje konto na stronie praca.gov.pl;
- Wejść w zakładkę „Sprawy";
- Wejść w zakładkę „Nowy dokument";
- Wybrać z dostępnych formularzy dokument o nazwie „Pismo do Urzędu" (znajduje się na 4 stronie);
- Kliknąć „Dalej";
- Wybrać adresata pisma/wniosku – PUP w Kłobucku;
- Kliknąć „Utwórz dokument";
- Proszę wypełnić:
- dane adresowe wnioskodawcy;
- w „Danych sprawy" proszę wskazać:
- „Rodzaj sprawy" – Przesłanie np. poprawionego egzemplarza umowy o pożyczkę COVID-19, inne załączniki,
- „Opis sprawy" – Przesłanie np. umowy, inne załączniki.
- Kliknąć „Zapisz";
- Poprzez zakładkę „Dodaj załącznik" dodać pobrany wcześniej poprawny egzemplarz umowy zapisany w formacie pdf. Formularz umowy można pobrać na stronie w załącznikach Dla pracodawców i przedsiębiorców/Tarcza antykryzysowa COVID-19/Pożyczka dla mikroprzedsiębiorcy – Umowa pożyczki
- Kliknąć „Wyślij".
Bardzo prosimy o przeanalizowanie złożonego wniosku o udzielenie pożyczki, pod kątem uzupełnienia o następujące dane:
- poprawna nazwa przedsiębiorcy – w tym przypadku konieczne jest złożenie nowego wniosku, a wycofanie starego,
- numer pesel – wystarczające jest wysłanie oświadczenia z numerem pesel - musi być wysłane jako kolejny załącznik do pisma poza umową.