Jeżeli w/w „haczyk" nie jest zaznaczony, proszę wejść na "Dane konta" i poprzez "Edytuj" zmienić zaznaczenie i zapisać zmiany.
Jeżeli ktoś nie utworzył konta na profilu praca.gov.pl proszę o jego założenie poprzez "Rejestrację konta".
Powyższe ustawienia umożliwią PUP w Kłobucku na doręczanie pism do Państwa drogą elektroniczną poprzez portal praca.gov.pl.
Sposób przekazania pisma do PUP w Kłobucku
Aby wysłać do PUP w Kłobucku pismo online, proszę:
- Zalogować się na swoje konto na stronie praca.gov.pl;
- Wejść w zakładkę "Sprawy";
- Wejść w zakładkę "Nowy dokument";
- Wybrać z dostępnych formularzy dokument o nazwie "Pismo do Urzędu" (znajduje się na 4 stronie);
- Kliknąć "Dalej";
- Wybrać adresata pisma/wniosku – PUP w Kłobucku;
- Kliknąć "Utwórz dokument";
- Proszę wypełnić:
- dane adresowe wnioskodawcy;
- w "Danych sprawy" proszę wypełnić:
- "Rodzaj sprawy" – np. Korekta wniosku nr...,
- "Opis sprawy" – proszę opisać czego dotyczy sprawa (korekta, uzupełnienie, sprostowanie).
- Kliknąć "Zapisz";
- Kliknąć "Wyślij".